Počet záznamov: 1  

Naším hlavným cieľom zostáva spokojnosť zákazníka

  1. Názov Naším hlavným cieľom zostáva spokojnosť zákazníka
    Autorské údajeI. Majer, E. Golis
    Autor Majer I.
    Spoluautori Golis E.
    Zdrojový dokument Parlamentný kuriér : časopis Národnej rady Slovenskej republiky. Roč. 5, č. 37 (XXXVII Február 1997), s. 34-35. - Bratislava : Slovenská národná reklamná a propagačná agentúra, 1997. ISSN 1335-0307
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá Kapsch Telecom, s.r.o. Bratislava * technológie informačné * produkty * systémy počítačové telekomunikačné * Slovensko * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaSpoločnosť Kapsch AG patrí medzi najväčšie a najúspešnejšie firmy v Rakúsku a patrí medzi svetovú špičku spoločností zaoberajúcich sa informačnými technológiami. Na Slovensku pôsobí dcérska spoločnosť Kapsch Telecom, s.r.o., ktorá bola založená v r. 1994. Hodnotenie doterajšieho vývoja tejto informačnej spoločnosti prezentuje riaditeľ Ing. Ivan Majer. Produkty spoločnosti Kapsch. Produkt Kapsch-Card. Perspektívy firmy v rámci technológií ATM. Zámery do budúcnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 36-41

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.