Počet záznamov: 1
Marketing 21. storočia
Názov Marketing 21. storočia : Manažer. Príloha Autorské údaje J. Ďaďo Autor Ďaďo J. Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 9 (1997), s. 2-5. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * lojálnosť zákazníkov * zákazníci * firmy * inovácia * globalizácia * organizácia predaja * ponuka * produkty * komunikácia Anotácia Odklon od koncepcie trhovej orientácie firmy. Perspektíva firiem orientujúcich sa na zákazníka, budujúcim lojalitu zákazníka k firme a firmy k zákazníkovi. Globalizácia trhu aj zákazníka. Stratégia ponuky hodnoty, ktorá vychádza viac z intelektu personálu firmy ako z materiálnej hodnoty. Kustomerizácia produktov. Zmeny prístupu k produktu, kvalite, inováciám. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 7-12
článok
Počet záznamov: 1