Počet záznamov: 1
Proč potřebujeme nové produkty?
Názov Proč potřebujeme nové produkty? Zdrojový dokument Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 9 (1997), s. 54-56. - : České a slovenské odborné nakladatelství Praha, 1997. ISSN 1210-4094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 658.6 - Technika obchodu. Tovar Heslá výrobky nové * produkty * trh * podpora predaja * kampane reklamné * spotrebitelia * inovácia * životnosť výrobkov * testovanie výrobkov Anotácia Trvalý rozvojový rast podniku možno zaistiť pomocou úspešného zavádzania a presadzovania nových výrobkov na trh. Spotrebitelia by sa mali oboznámiť s novým produktom pomocou reklamných kampaní a ďalších akcií na podporu predaja. Nové produkty sú považované za ukazovateľa vitality podniku. Vývojový proces inovácie produktov sa dá rozdeliť na jednotlivé fázy: vyhľadávanie nápadov, vývoj produktu, testovacia fáza na trhu, technická príprava a zavádzanie výroby, kontrola úspešnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 7-12
článok
Počet záznamov: 1