Počet záznamov: 1  

Proč potřebujeme nové produkty?

  1. Názov Proč potřebujeme nové produkty?
    Zdrojový dokument Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 9 (1997), s. 54-56. - : České a slovenské odborné nakladatelství Praha, 1997. ISSN 1210-4094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.6 - Technika obchodu. Tovar
    Heslá výrobky nové * produkty * trh * podpora predaja * kampane reklamné * spotrebitelia * inovácia * životnosť výrobkov * testovanie výrobkov
    AnotáciaTrvalý rozvojový rast podniku možno zaistiť pomocou úspešného zavádzania a presadzovania nových výrobkov na trh. Spotrebitelia by sa mali oboznámiť s novým produktom pomocou reklamných kampaní a ďalších akcií na podporu predaja. Nové produkty sú považované za ukazovateľa vitality podniku. Vývojový proces inovácie produktov sa dá rozdeliť na jednotlivé fázy: vyhľadávanie nápadov, vývoj produktu, testovacia fáza na trhu, technická príprava a zavádzanie výroby, kontrola úspešnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.