Počet záznamov: 1  

Humor v reklame... alebo Keď humorné znamená dobré

  1. Názov Humor v reklame... alebo Keď humorné znamená dobré
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 1997), s. 28-29. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * marketing * humor * podpora predaja * psychológia reklamy * médiá
    AnotáciaVyužívanie humoru v reklame a vplyv na jej sledovanosť. Výsledky prieskumov obľúbenosti reklamy obsahujúcej prvky humoru. Vplyv reklamy na podporu predaja. Využívanie humoru v rôznych typoh médií. Racionálny a emocionálny nákup podľa typov produktov. Prispôsobovanie humoru v reklame vnímaniu a psychológii zákazníka. Odpovede pracovníkov najväčších amerických reklamných agentúr na otázku, aký význam má humor v reklame v jednotlivých médiách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.