Počet záznamov: 1  

Business to business

  1. Názov Business to business
    Autorské údajeL. Šíšová
    Autor Šíšová L.
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 9 (1997), s. 23-32. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia * stratégia marketingová * Chemopetrol * veľtrhy * Chemtec * reklama * priemysel chemický
    AnotáciaMarketingová komunikácia typu business to business. Zameranie reklamných aktivít typu business to business. Priamy marketing v komunikácii business to business. Komunikačná stratégia podniku Chemopetrol. Rozdiel medzi postupmi vo výskume typu business to business a takými, ktorých konečnými užívateľmi služieb je podnik alebo inštitúcia. Český veľtrh Chemtec ako významná marketingová udalosť súčasnej chémie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.