Počet záznamov: 1
Jak zadat výzkum?
Názov Jak zadat výzkum? Autorské údaje J. Vysekalová Autor Vysekalová Jitka Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 9 (1997), s. 10. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá marketing * výskum trhu * agentúry Anotácia Proces zadávania marketingového výskumu. Najčastejšie chyby pri zadávaní výskumu. Spracovanie projektu výskumu. Kritériá, ktoré rozhodoujú o výbere marketingovej agentúry. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 7-12
článok
Počet záznamov: 1