Počet záznamov: 1  

Jak zadat výzkum?

  1. Názov Jak zadat výzkum?
    Autorské údajeJ. Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 9 (1997), s. 10. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá marketing * výskum trhu * agentúry
    AnotáciaProces zadávania marketingového výskumu. Najčastejšie chyby pri zadávaní výskumu. Spracovanie projektu výskumu. Kritériá, ktoré rozhodoujú o výbere marketingovej agentúry.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.