Počet záznamov: 1  

Manažér nemusí byť hnacím motorom firmy

  1. Názov Manažér nemusí byť hnacím motorom firmy
    Autorské údajeI. Perlaki
    Autor Perlaki I.
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 38 (17. septembra 1997), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISBN 1335-0684. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá podnik * firmy * vízie * stratégia podniková * manažéri * dokumentácia projektová
    AnotáciaJedným z predpokladov vybudovania úspešnej firmy je formulácia jej strategickej vízie. Strategickú víziu možno chápať ako projektovú dokumentáciu. Formulácia strategickej vízie je ovplyvnená štyrmi faktormi (východiskami) pre strategické vízie. Úloha manažérov pri budovaní dlhodobo úspešnej firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.