Počet záznamov: 1  

Postoj české veřejnosti k současné reklamě

  1. Názov Postoj české veřejnosti k současné reklamě
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 8 (1997), s. 28-29. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá ankety * agentúry * Marktest, a.s. Praha * prieskum spotrebiteľský * reklama * Česko * výrobky tabakové * nákup
    AnotáciaVýsledky prieskumu agentúry Mark Test týkajúcej sa názoru obyvateľov Českej republiky na reklamu, jej intenzitu a všeobecné požiadavky obyvateľov na reklamu. Vplyv reklamy na frekvenciu nákupu. Postoj k reklame so sexuálnymi motívmi. Názory na reklamu na cigarety.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.