Počet záznamov: 1  

Razantní růst nákladů na reklamu?

  1. Názov Razantní růst nákladů na reklamu?
    Autorské údajeL. Šíšová
    Autor Šíšová L.
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 9 (1997), s. 6-9. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá A-Connect * výskum trhu * médiá * rozhlas * televízia * tlač * reklama * výdavky * Česko * Slovensko * Maďarsko * Poľsko * produkt domáci hrubý * 1990-1997
    AnotáciaSpráva z výskumu spoločnosti A-Connect, týkajúca sa výdavkov na reklamu v Českej republike. Celková čiastka investícií do reklamy v jednotlivých médiách. Vývoj celkových investícií do reklamy v jednotlivých mesiacoch od januára do júna 1996 a 1997 v mil. Kč. Porovnanie výdavkov na reklamu s hrubým domácim produktom od roku 1990 - 1997. Porovnanie rastu reklamy a hrubého domáceho produktu na Slovensku, v Maďarsku a Poľsku. Desať najväčších spoločností podľa investícií do inzercie v prvom polroku 1996 a 1997. Top 10 značiek podľa investícií do reklamy. Rozloženie inzercie podľa segmentov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.