Počet záznamov: 1
Szarková, M.: Psychológia v marketingu
Názov Szarková, M.: Psychológia v marketingu Autorské údaje Hana Adámková, Miroslava Szarková Autor Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 26, č. 3 (1997), s. 308-309. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 159.9 - Psychológia Heslá recenzie * psychológia * manažment * správanie spotrebiteľa * imidž * práca s verejnosťou * metódy výskumu * marketing Anotácia Recenzia publikácie Szarková, M.: Psychológia v marketingu. Úvod do psychológie marketingu. Potreby, ich tvorba, formovanie a dynamika v spotrebiteľskom správaní. Kúpne návyky a návykové spotrebiteľské správanie. Metódy psychológie používané v marketingu. Image a metódy výskumu jeho tvorby a psychologických vlastností. Public relations a psychológia marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E00 02327-001, dokument vo fonde SEK Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-4
článok
Počet záznamov: 1