Počet záznamov: 1  

Szarková, M.: Psychológia v marketingu

  1. Názov Szarková, M.: Psychológia v marketingu
    Autorské údajeHana Adámková, Miroslava Szarková
    Autor Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 26, č. 3 (1997), s. 308-309. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá recenzie * psychológia * manažment * správanie spotrebiteľa * imidž * práca s verejnosťou * metódy výskumu * marketing
    AnotáciaRecenzia publikácie Szarková, M.: Psychológia v marketingu. Úvod do psychológie marketingu. Potreby, ich tvorba, formovanie a dynamika v spotrebiteľskom správaní. Kúpne návyky a návykové spotrebiteľské správanie. Metódy psychológie používané v marketingu. Image a metódy výskumu jeho tvorby a psychologických vlastností. Public relations a psychológia marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 02327-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.