Počet záznamov: 1  

Pokladničné pásky ako marketingový nástroj

  1. Názov Pokladničné pásky ako marketingový nástroj
    Autorské údajeM. Rážová
    Autor Rážová M.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1997), s. 11. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podpora predaja * marketing * ÖMV * McDonald's * pokladnice kontrolné
    AnotáciaReklama na páskach registračných pokladníc. Podpora nových produktov spoločností ÖMV a McDonald's. Potlač a súťaž na páske. Súťaže o výhru na pokladničných páskach v McDonalde. Trojkombinácia reklamných foriem na páskach. Dôvod spôsobu komunikácie spoločnosti ÖMV formou potlače.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.