Počet záznamov: 1  

Čo znamená mediálny fullservis?

  1. Názov Čo znamená mediálny fullservis?
    Autorské údajeA. Urbanovská
    Autor Urbanovská Andrea
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 41 (8. októbra 1997). - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá médiá * stratégia marketingová * plán marketingový * nákup * reklama * servis * komunikácia * Media Impact * Slovensko
    AnotáciaMedia Impact ako prvá mediálna agentúra na Slovensku (od r. 1994). Charakteristika fullservisovej mediálnej agentúry. Mediálna stratégia, mediálny plán, nákup médií. Výhody mediálneho fullservisu pre klientov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 41-51

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.