Počet záznamov: 1  

Co je Brand Management

  1. Názov Co je Brand Management
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 10 (1997), s. 56-57. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá brand manažment * pojmy * značky výrobné * správanie spotrebiteľa * manažéri * stratégia marketingová
    AnotáciaBrand manažéri - "manažéri značky" chápu nákupné správanie zákazníkov novým spôsobom. Vystupovanie značky ako partnerov zákazníkov, ktorí im často pomôžu vyriešiť nejaký osobný problém. Využitie nových poznatkov v marketingových aktivitách. Kvalita vzťahu ku značke (brand-relationship quality). Charakteristika siedmich atribútov ku značke.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.