Počet záznamov: 1  

Procesy a cílový tržní segment

  1. Názov Procesy a cílový tržní segment : seriál o marketingovém mixu služeb. 8
    Autorské údajeLidmila Janečková
    Autor Janečková Lidmila
    Zdrojový dokument Obchodník : měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 5, č. 10 (Říjen 1997), s. 13. - Praha : Economia, 1997. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * marketing * služby * trh * manažment * zákazníci
    AnotáciaDodávka služby zákazníkovi. Klasifikácia operatívnych systémov služieb. Ovládanie postavenia služby na trhu. Klasifikácia operatívnych systémov služieb podľa vstupného kontaktu. Problémy manažmentu procesov v službách. Vývojový diagram procesu dodávky služieb.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.