Počet záznamov: 1
Nationale Nederlanden: stratégiou je odlišnosť
Názov Nationale Nederlanden: stratégiou je odlišnosť Autorské údaje Dušan Doliak, Milena Rážová Autor Doliak Dušan Spoluautori Rážová Milena Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1997), s. 9. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * poisťovne * poisťovníctvo * Slovensko * poistenie životné * Nationale Nederlanden, a.s. Bratislava Anotácia Rozhovor s marketingovým a obchodným riaditeľom poisťovne Nationale Nederlanden, Dušanom Doliakom. Pôsobnosť poisťovne na Slovensku. Názor na slovenský poistný trh. Marketingová komunikácia. Plánovanie a vytváranie komunikačných kampaní. Zhodnotenie marketingovej komunikácie slovenských poisťovacích subjektov. Očakávaný trend na slovenskom poistnom trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 7-12
kniha
Počet záznamov: 1