Počet záznamov: 1  

Nový dizajn značky zábavy

  1. Názov Nový dizajn značky zábavy
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1997), s. 10. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nápoje nealkoholické * USA * prieskum spotrebiteľský * kampane reklamné * Fanta * The Coca-Cola Company
    AnotáciaVýsledky marketingového prieskumu spoločnosti Fanta, dcérskej spoločnosti Coca-Cola, týkajúceho sa Fanty pri uvádzaní nového dizajnu a kampane. Celosvetový objem predaja a obratu. Známosť loga. Mediálna stratégia spoločnosti Fanta.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.