Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské hry

  1. Názov Spotrebiteľské hry
    Autorské údajeSidónia Karlíková
    Autor Karlíková Sidónia
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1997), s. 14. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * nástroje marketingové * marketing * hry spotrebiteľské * podpora predaja
    AnotáciaJedna z foriem podpory predaja: spotrebiteľská hra. Predpoklady úspešnosti spotrebiteľskej hry. Stanovenie zásad: cieľ hry, definícia cieľovej skupiny, prostriedky komunikácie, program sprievodnej komunikácie, rozpočet spotrebiteľskej hry a jej vyhodnotenie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.