Počet záznamov: 1  

Trade promotion

  1. Názov Trade promotion
    Autorské údajeMiriam Kušnírová
    Autor Kušnírová Miriam
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1997), s. 15. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * veľkoobchod * maloobchod * obchodníci * podpora predaja * politika cenová * distribúcia * reklama * marketing priamy * práca s verejnosťou
    AnotáciaNástroj komunikačnej stratégie v distribučnej sieti veľkoobchodníkov a maloobchodníkov - trade promotion. Ciele trade promotion. Formy stimulácie obchodníka: cenové zľavy, bonusové a prémiové balenia, umiestnenie, P.O.P. materiály, dlhodobé programy, vzťah k spotrebiteľovi a podpora mediálnou reklamou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.