Počet záznamov: 1
Trade promotion
Názov Trade promotion Autorské údaje Miriam Kušnírová Autor Kušnírová Miriam Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1997), s. 15. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * veľkoobchod * maloobchod * obchodníci * podpora predaja * politika cenová * distribúcia * reklama * marketing priamy * práca s verejnosťou Anotácia Nástroj komunikačnej stratégie v distribučnej sieti veľkoobchodníkov a maloobchodníkov - trade promotion. Ciele trade promotion. Formy stimulácie obchodníka: cenové zľavy, bonusové a prémiové balenia, umiestnenie, P.O.P. materiály, dlhodobé programy, vzťah k spotrebiteľovi a podpora mediálnou reklamou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 7-12
kniha
Počet záznamov: 1