Počet záznamov: 1  

Firemná a marketingová kultúra

  1. Názov Firemná a marketingová kultúra . 3. Kultúra medzinárodnej firmy
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 4, č. 12 (December 1997), s. 8-9. - Bratislava : PEREXIS, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kultúra podniková * podnik medzinárodný * stratégia marketingová * joint ventures
    AnotáciaKultúra medzinárodnej firmy vyjadruje národnú kultúru. Typy medzinárodnej firemnej kultúry. Stratégia a metódy vstupu firmy na zahraničný trh. Spoločné podnikanie zahraničných partnerov. Modelovanie medzinárodných podnikových kultúr.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.