Počet záznamov: 1  

Internet - prevrat v reklame?

  1. Názov Internet - prevrat v reklame? : reklamné agentúry si nové médium nevšímajú
    Autorské údajeMarián Benka
    Autor Benka Marián
    Zdrojový dokument Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. Roč. 6, č. 3 (13. január 1998), s. 7. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1998
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * siete počítačové * Slovensko * reklama * agentúry * Webner, s.r.o. Bratislava * Focus, s.r.o. Bratislava * internet
    AnotáciaVyužitie systému NetBanner (Webner, s.r.o.) ako reklamných stránok firiem v Internete. Stránky, ktoré sú najviac zastúpené na slovenskom Internete. Výsledky výskumu, ktorý uskutočnila agentúra Webner, s.r.o. v spolupráci s agentúrou Focus týkajúci sa očakávania užívateľov Internetu v oblasti reklamy. Zhodnotenie slovenského trhu s internetovskou reklamou. Najaktívnejší firemní inzerenti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-30


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.