Počet záznamov: 1  

Podstata marketingu

  1. Názov Podstata marketingu . 9. Manažerská ekonomika
    Autorské údajeMiloslav Synek
    Autor Synek Miloslav
    Zdrojový dokument Ekonom : týdeník Hospodářských novin. Roč. 42, č. 1 (1.-7. ledna 1997), s. 29. - Praha : Economia, 1998. ISSN 1210-0714
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658 - Podnikové hospodárstvo. Technika obchodu
    Heslá hospodárstvo podnikové * marketing * marketing mix * portfólio * výrobky * dopyt
    AnotáciaDefinícia marketingu a marketingového mixu. Marketingový prístup v riadení podniku. Výrobkové portfólio ako jedno z východísk strategického riadenia. Faktory vplývajúce na dopyt po výrobku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-18


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.