Počet záznamov: 1  

Uvedení výrobku na trh

  1. Názov Uvedení výrobku na trh . 10. Manažerská ekonomika
    Autorské údajeMiloslav Synek
    Autor Synek Miloslav
    Zdrojový dokument Ekonom : týdeník Hospodářských novin. Roč. 42, č. 2 (8.-14. ledna 1998), s. 29. - Praha : Economia, 1998. ISSN 1210-0714
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658 - Podnikové hospodárstvo. Technika obchodu
    Heslá hospodárstvo podnikové * marketing * marketing mix * výrobky nové * stratégia marketingová
    AnotáciaStratégie uvedenia výrobku na trh. Nástroje marketingového mixu. Kreatívny prístup pri príprave nových výrobkov. Rozpracovanie marketingovej stratégie. Analýza hospodárnosti a efektívnosti navrhovaného výrobku. Maximálne investičné riziko a doba návratnosti. Príprava a testovanie prototypu nového výrobku. Návrh označenia výrobku. Uskutočnenie trhových testov. Uvedenie výrobku na trh.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-18


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.