Počet záznamov: 1  

Stanovení ceny výrobku

  1. Názov Stanovení ceny výrobku . 11. Manažerská ekonomika
    Autorské údajeMiloslav Synek
    Autor Synek Miloslav
    Zdrojový dokument Ekonom : týdeník Hospodářských novin. Roč. 42, č. 3 (15.-21. ledna 1998), s. 29. - Praha : Economia, 1998. ISSN 1210-0714
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658 - Podnikové hospodárstvo. Technika obchodu
    Heslá hospodárstvo podnikové * marketing * ceny * politika cenová * stratégia marketingová * dopyt * náklady * náklady a ceny * konkurencia
    AnotáciaProces rozhodovania o výške ceny výrobkov. Formulácia zámerov cenovej politiky. Cenové stratégie. Cenová a necenová konkurencia. Význam zisťovania dopytu a nákladov. Rozbor správania sa konkurencie v oblasti cien. Výber metódy stanovenia ceny.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-18

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.