Počet záznamov: 1  

Dekorativní kozmetika a parfémy

  1. Názov Dekorativní kozmetika a parfémy
    Autorské údajeLenka Šíšová, Kateřina Hrubešová, Renáta Vargová
    Autor Šíšová Lenka
    Spoluautori Hrubešová Kateřina
    Vargová Renáta
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 12 (1997), s. 26-38. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * preferencie spotrebiteľské * prieskum spotrebiteľský * reklama * podpora predaja * predajcovia * veľtrhy * kozmetika * Česko
    AnotáciaPrieskum nákupnej preferencie, týkajúcej sa dekoratívnej kozmetiky. Inzercia kozmetiky v českých médiách v r. 1996 - 1997. Marketing a mediálna reklama v dekoratívnej kozmetike. Priamy predaj. Rozdelenie distribútorov priamych predajcov kozmetiky podľa pohlavia. Inzercia parfémov v jednotlivých českých médiách. Marketing parfumérie Jasmin. Výsledky ankety o názore na veľtrh kozmetiky - Beauty. Anketa s výrobcami a distribútormi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.