Počet záznamov: 1  

Výzkum alkoholových značek

  1. Názov Výzkum alkoholových značek
    Autorské údajeIvan Tomek
    Autor Tomek Ivan
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 1 (1998), s. 35. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 663/664 - Potravinárstvo
    Heslá nápoje alkoholické * Česko * prieskum spotrebiteľský * reklama
    AnotáciaVýsledky z výskumu znalosti, užívania a znalosti reklamy alkoholických nápojov, ktorý uskutočnila agentúra Factum. Príklad výskumu reklamy alkoholických nápojov a rozlišovanie medzi spontánnou znalosťou značiek a navodeným vybavením si značiek. Ukazovatele podrobnej analýzy znalosti jednotlivých značiek a ich reklám. Znalosť a užívanie alkoholických nápojov medzi respondentami v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-2


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.