Počet záznamov: 1
K vymedzeniu postavenia a vedeckých cieľov marketingu v ekonomickej teórii a praxi
Názov K vymedzeniu postavenia a vedeckých cieľov marketingu v ekonomickej teórii a praxi Preklad názvu To Define the Status and Scientific Goals of Marketing in Economic Theory and Practice Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 45, č. 10 (1997), s. 747-758. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1997. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * pojmy * teórie ekonomické * veda * teória a prax Anotácia Vedecké východiská marketingu ako teoretickej disciplíny. Vedeckoteoretické chápania marketingu. Analýza vzťahu medzi teoretickými závermi a podnikovou praxou marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 8-12
článok
Počet záznamov: 1