- K vymedzeniu postavenia a vedeckých cieľov marketingu v ekonomickej t…
Počet záznamov: 1  

K vymedzeniu postavenia a vedeckých cieľov marketingu v ekonomickej teórii a praxi

  1. Názov K vymedzeniu postavenia a vedeckých cieľov marketingu v ekonomickej teórii a praxi
    Preklad názvuTo Define the Status and Scientific Goals of Marketing in Economic Theory and Practice
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 45, č. 10 (1997), s. 747-758. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1997. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * pojmy * teórie ekonomické * veda * teória a prax
    AnotáciaVedecké východiská marketingu ako teoretickej disciplíny. Vedeckoteoretické chápania marketingu. Analýza vzťahu medzi teoretickými závermi a podnikovou praxou marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 8-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.