Počet záznamov: 1  

Jak lépe reagovat na potřeby zákazníka

  1. Názov Jak lépe reagovat na potřeby zákazníka
    Zdrojový dokument Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 12 (1997), s. 10-15. - : České a slovenské odborné nakladatelství Praha, 1997. ISSN 1210-4094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * technológie informačné * konkurencieschopnosť * maloobchod * softvér * ochrana tovaru elektronická * obchod elektronický * Česko * karty čipové * karty platobné * domy obchodné virtuálne * ECR * SAP AG * COREMA * SET * ICL * internet
    AnotáciaNeustále zdokonaľovanie informačných technológií v obchode. Koncept "Efficient Consumer Response" - efektívne uspokojovanie zákazníkov. Ponuka softwaru pre obchod od zahraničných firiem SAP AG, ICL, JBA International, Inventia Švédsko, BACG, SSA a českých firiem CCV a Alto software. Prieskum záujmov zákazníkov prostredníctvom vernostných kariet. Elektronická ochrana tovaru. Obchod cez Internet a virtuálne obchodné domy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.