Počet záznamov: 1  

Láhev nebo dudlík 21. století?

  1. Názov Láhev nebo dudlík 21. století?
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 2 (1998), s. 22. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * deti * marketing priamy * reklama * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský * prieskum trhu * prieskum potrieb * Veľká Británia
    AnotáciaObjem obchodu s detským tovarom za rok 1996 vo V. Británii. Zákaznícke skupiny matiek podľa veku. Najpredávanejšie produkty pre deti. Stiuácia na trhu s detskými potravinami. Trh s detskými a materskými potrebami od firiem Johnson & Johnson a Procter & Gamble. Podiel nákladov na nadlinkovú a podlinkovú reklamu. Výhody databázového marketingu. Riešenie otázok logistiky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-2


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.