Počet záznamov: 1  

Cenová stratégia firmy, kľúč k prosperite podnikania a tvorbe vlastných finančných zdrojov

  1. Názov Cenová stratégia firmy, kľúč k prosperite podnikania a tvorbe vlastných finančných zdrojov
    Autorské údajeMichal Oláh
    Autor Oláh Michal
    Zdrojový dokument Finančný poradca podnikateľa. Roč. 3, č. 6-7 (1998), s. 136-155. ISSN 1335-3861
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.53 - Cenová politika
    Heslá politika cenová * podnikanie * firmy * tvorba cien * zdroje finančné * ciele podnikové * výnosy podnikové * pružnosť cenová * funkcie nákladové * ceny trhové * stratégia podniková * diferenciácia cenová * efektívnosť * zisk
    AnotáciaPodstata cenovej politiky firmy. Rozhodovanie o cenách. Cenovo-politické ciele a tvorba cien. Analýza výnosov a ich komponentov. Cenová pružnosť a jej vplyv na dosahovanie príjmov (výnosov) firmy. Ponuková a nákladová funkcia. Charakteristika cenovej stratégie a východiská pre jej praktické spracovanie. Základné cenové stratégie a ich aplikácia do tvorby trhových cien v hospodárskej praxi. Význam efektívnosti výroby statkov pri tvorbe cenovej stratégie vo firme. Chápanie efektívnosti. Pravidlá efektívnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-8


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.