Počet záznamov: 1  

Pri strategickom predaji nestačí dobrá znalosť produktov a obratná argumentácia

  1. Názov Pri strategickom predaji nestačí dobrá znalosť produktov a obratná argumentácia
    Autorské údajePeter Benkovič, Ladislav Gabčo
    Autor Benkovič Peter
    Spoluautori Gabčo Ladislav
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 46 (12. novembra 1997), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá predaj * argumentácia * predajcovia * firmy * zákazníci * zákazky * konkurencia * manažéri * Slovensko
    AnotáciaZákladné atribúty strategického predaja. Tri fázy procesu strategického predaja. Intuitívnosť slovenských firiem v strategickom predaji.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 41-51


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.