Počet záznamov: 1  

Marketingová Coca-Cola

  1. Názov Marketingová Coca-Cola
    Autorské údajeAnton Bódis, Radovan Pekník
    Autor Bódis Anton
    Spoluautori Pekník Radovan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 1 (Január 1998), s. 10-11. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá Coca-Cola * Coca-Cola Company * Coca-Cola Amatil Slovakia * nápoje nealkoholické * distribúcia * stratégia marketingová * podpora predaja * reklama * výrobcovia
    AnotáciaMarketingové stratégie Coca-Coly. The Coca-Cola Company (TCCC) sa snaží pôsobiť v každej krajine prostredníctvom výrobcov nazývaných botleri, ktorí sú autorizovanými výrobcami nealkoholických nápojov spoločnosti. Kľúčoví botleri. Zmluvný výrobca TCCC na Slovensku je Coca-Cola Amatil Slovakia. Marketingová štruktúra v systéme Coca-Cola. Produkty, predaj, ceny, podpora predaja (promotion), miesto (place). Vývoj a nové trendy v marketingu TCCC.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.