Počet záznamov: 1
Etický prístup manažéra v podnikaní
Názov Etický prístup manažéra v podnikaní Autorské údaje Róbert Hradský Autor Hradský Róbert EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 8, č. 1 (1998), s. 21. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1998 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažéri * podnikanie * etika podnikateľská * morálka * správanie * etika manažérska Anotácia Manažérske schopnosti tvoria základ morálnych úsudkov. Powers, C.V. a Vogel, Dc. uvádzajú šesť takýchto schopností: 1. morálna predstavivosť; 2. morálne stotožnenie sa a triedenie morálnych faktorov; 3. morálne zhodnotenie; 4. tolerovanie morálneho rozporu a dvojakého významu; 5. integrácia manažérskej a morálnej úlohy; 6. zmysel pre morálny záväzok. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-12
kniha
Počet záznamov: 1