Počet záznamov: 1  

Etický prístup manažéra v podnikaní

  1. Názov Etický prístup manažéra v podnikaní
    Autorské údajeRóbert Hradský
    Autor Hradský Róbert EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 8, č. 1 (1998), s. 21. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1998
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažéri * podnikanie * etika podnikateľská * morálka * správanie * etika manažérska
    AnotáciaManažérske schopnosti tvoria základ morálnych úsudkov. Powers, C.V. a Vogel, Dc. uvádzajú šesť takýchto schopností: 1. morálna predstavivosť; 2. morálne stotožnenie sa a triedenie morálnych faktorov; 3. morálne zhodnotenie; 4. tolerovanie morálneho rozporu a dvojakého významu; 5. integrácia manažérskej a morálnej úlohy; 6. zmysel pre morálny záväzok.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.