Počet záznamov: 1  

ECR je cesta, ako sa stať veľkým obchodníkom

  1. Názov ECR je cesta, ako sa stať veľkým obchodníkom
    Autorské údajeJaroslav Kuchař
    Autor Kuchař Jaroslav
    Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 3 (1998), s. 17. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1998. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.3 - Vnútorný obchod
    Heslá distribúcia * logistika integrovaná * technológie informačné * technológie nové * ECR * zásobovanie * marketing * siete obchodné * Slovensko * Česko
    AnotáciaVýhody a využitie ECR (Efficient Consumer Response - efektívne uspokojovanie zákazníkov) na úsporu nákladov spojených s distribúciou. Možnosti zavedenia ECR v SR a ČR. Mentálna príprava firmy na zavedenie ECR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.