Počet záznamov: 1  

Čo znamená efektivita v mediálnej stratégii?

  1. Názov Čo znamená efektivita v mediálnej stratégii?
    Autorské údajeAndrea Urbanovská
    Autor Urbanovská Andrea
    Zdrojový dokument Obchod : Stratégie v obchode a distribúcii. Č. 3 (1998), s. 49. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * médiá * komunikácia marketingová * komunikácia masová * kampane reklamné * spotrebitelia * plán
    AnotáciaÚloha mediálnej stratégie v reklamnej kampani. Dôležitá je znalosť spotrebiteľa i značky. Vlastnosti dobrého mediálneho plánu a jeho tvorba.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.