Počet záznamov: 1
Čo znamená efektivita v mediálnej stratégii?
Názov Čo znamená efektivita v mediálnej stratégii? Autorské údaje Andrea Urbanovská Autor Urbanovská Andrea Zdrojový dokument Obchod : Stratégie v obchode a distribúcii. Č. 3 (1998), s. 49. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * médiá * komunikácia marketingová * komunikácia masová * kampane reklamné * spotrebitelia * plán Anotácia Úloha mediálnej stratégie v reklamnej kampani. Dôležitá je znalosť spotrebiteľa i značky. Vlastnosti dobrého mediálneho plánu a jeho tvorba. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-6
kniha
Počet záznamov: 1