Počet záznamov: 1  

Čo je to brief?

  1. Názov Čo je to brief?
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 3 (Marec 1998), s. 22-23. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * brief * koncepcie * agentúry * klienti * komunikácia * tvorba reklamy * kampane reklamné
    AnotáciaVýklad pojmu brief. Brief ako komunikačný mostík medzi agentúrou a klientom. Pod pojmom brief sa rozumie zhrnutie úloh reklamy, ktoré slúžia ako pracovná línia a orientačný rámec pre všetkých, ktorí sa na reklame podieľajú. Na otázky z praxe briefu sa vyjadrujú odborníci reklamných agentúr. Schéma koncepcie briefu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.