Počet záznamov: 1  

Marketingová identifikace zákazníka

  1. Názov Marketingová identifikace zákazníka
    Autorské údajeJosef Gregor
    Autor Gregor Josef
    Zdrojový dokument Obchodník : Měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 6, č. 2 (Únor 1998), s. 32. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá systémy informačné * systémy informačné interaktívne * technológie informačné * maloobchod * retailing * zákazníci * COREMA * ICL Retail Systems * Precision Retailing * WH Smith
    AnotáciaNový informačný systém Precision Retailing od firmy ICL Retail Systems. Jadrom systému Precision Retailing je COREMA (Consumer Relationship Marketing) - súbor služieb zameraných na podporu marketingových vzťahov k spotrebiteľom. Skúsenosti britských obchodných domov WH Smith so systémom Precision Retailing.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.