Počet záznamov: 1
Marketingová identifikace zákazníka
Názov Marketingová identifikace zákazníka Autorské údaje Josef Gregor Autor Gregor Josef Zdrojový dokument Obchodník : Měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 6, č. 2 (Únor 1998), s. 32. ISSN 1210-6178 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá systémy informačné * systémy informačné interaktívne * technológie informačné * maloobchod * retailing * zákazníci * COREMA * ICL Retail Systems * Precision Retailing * WH Smith Anotácia Nový informačný systém Precision Retailing od firmy ICL Retail Systems. Jadrom systému Precision Retailing je COREMA (Consumer Relationship Marketing) - súbor služieb zameraných na podporu marketingových vzťahov k spotrebiteľom. Skúsenosti britských obchodných domov WH Smith so systémom Precision Retailing. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-12
kniha
Počet záznamov: 1