Počet záznamov: 1  

Reklama, emócie a etika

  1. Názov Reklama, emócie a etika
    Autorské údajeElena Hradiská
    Autor Hradiská Elena
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 3 (Marec 1998), s. 1,44. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * psychológia reklamy * etika * arbitráž * Rada pre reklamu Bratislava
    AnotáciaProblémy vnímania reklamy. Neštandardné metódy posudzovania reklamy. Psychológia reklamy a jej vplyv na konzumentov. Metodika hodnotenia arbitrážnej komisie Rady pre reklamu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.