Počet záznamov: 1  

Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva

  1. Názov Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva
    Autorské údajeViera Čihovská, E. Hanuláková
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 27, č. 1 (1998), s. 117-118. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1998. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 17 - Etika. Morálka
    Heslá etika podnikateľská * etika * podnikanie * recenzie * morálka * marketing * nástroje marketingové
    AnotáciaRecenzia publikácie Hanuláková Viera: Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva. Bratislava, EUROUNION 1997, 114 s. Cieľom publikácie je vyzdvihnúť význam etiky a jej miesto pri vytváraní a ovplyvňovaní podmienok rozvoja podnikateľských aktivít. Publikácia je rozdelená do piatich samostatných kapitol, v ktorých autorka približuje teoretické prístupy k etike ako aj praktické príklady uplatňovania i nedodržiavania etických zásad v sledovanej oblasti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-4


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.