Počet záznamov: 1  

Briefing medzi dvoma briefmi

  1. Názov Briefing medzi dvoma briefmi
    Autorské údajeMarian Timoracký
    Autor Timoracký Marian
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 4 (Apríl 1998), s. 24. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá briefing * brief * pojmy * agentúry * klienti * tvorba reklamy * koncepcie
    AnotáciaPravidlá dobrého briefingu. Vyjasnenie niektorých frekventovaných pojmov reklamnej tvorby. Pojmom briefing sa označuje stretnutie zástupcov agentúry za účelom hlbšieho oboznámenia sa s problematikou klientovho zadania. Základné úlohy briefingu. Briefové know-how. Pravidlá briefingu. Funkcie briefingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.