Počet záznamov: 1  

Spoločenský marketing

  1. Názov Spoločenský marketing . 1. Najnovšia koncepcia marketingu
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 4 (Apríl 1998), s. 8-9
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing spoločenský * marketing sociálny * marketing * ochrana spotrebiteľa * stratégia marketingová
    AnotáciaPrincípy spoločenskej koncepcie marketingu. Klasifikácia produktov do štyroch skupín podľa spoločenského marketingu. Sociálny marketing. Stratégie sociálneho marketingu a ich klasifikácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.