Počet záznamov: 1
Spoločenský marketing
Názov Spoločenský marketing . 1. Najnovšia koncepcia marketingu Autorské údaje Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 4 (Apríl 1998), s. 8-9 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing spoločenský * marketing sociálny * marketing * ochrana spotrebiteľa * stratégia marketingová Anotácia Princípy spoločenskej koncepcie marketingu. Klasifikácia produktov do štyroch skupín podľa spoločenského marketingu. Sociálny marketing. Stratégie sociálneho marketingu a ich klasifikácia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-12
kniha
Počet záznamov: 1