Počet záznamov: 1  

Klasická reklama nestačí

  1. Názov Klasická reklama nestačí
    Zdrojový dokument Moderní obchod : Časopis pro úspěch v proději. Č. 4 (1998), s. 42
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podpora predaja * merchandising * propagácia * reklama * obchodníci
    AnotáciaAktívna podpora predaja - snaha o zvýšenie obrátkovosti tovaru. Upevňovanie znalosti značky zábavnými akciami. Akcie zamerané na prijatie tovaru obchodníkmi. Podpora predaja v maloobchode.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.