Počet záznamov: 1  

Spoločenský marketing

  1. Názov Spoločenský marketing . 2. Stratégie orientované na záujmové skupiny podniku
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 5 (Máj 1998), s. 6-7
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing spoločenský * skupiny záujmové * marketing sociálny * marketing * stratégia podniková * stratégia marketingová * podnikanie * podnik
    AnotáciaCharakteristika a typy záujmových skupín firmy. Charakteristika podnikových stratégií zameraných na záujmové skupiny. Výzvy podnikaniu a úrovne spoločenských požiadaviek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.