Počet záznamov: 1  

Profesionálnym rečníkom stručne a jasne

  1. Názov Profesionálnym rečníkom stručne a jasne : ako ešte lepšie uspejete so svojimi prejavmi
    Autorské údajeThomas Maess
    Autor Maess Thomas
    Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : Mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 8, č. 4-5 (1998), s. 117-119
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá osobnosť * schopnosti pracovné * motivácia * diskusia * pojmy * prednášatelia * prednášky * prejavy
    AnotáciaTypy pre rukopis prejavu. Dobrý rukopis prispieva k výrečnosti. Dobrý začiatok prejavu - okamžite pomôže získať poslucháčov. Jadro prejavu musí byť zrozumiteľné a presvedčivé.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.