Počet záznamov: 1  

Trh práce je trh ako každý iný a ľudia sa musia naučiť predávať sa

  1. Názov Trh práce je trh ako každý iný a ľudia sa musia naučiť predávať sa
    Autorské údajeŠtefan Dubaj
    Autor Dubaj Štefan
    Zdrojový dokument Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 25 (17. júna 1998), s. 25A. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.5 - Trh práce. Zamestnanosť
    Heslá trh práce * konkurencia * nezamestnanosť * regióny * Slovensko * Prešov * Trenčín * Bratislava * Appel Info Work, s.r.o. Bratislava
    AnotáciaFenomén nezamestnanosti sa objavil po zmenách v r. 1989. Nástup konkurencie aj na trh pracovných síl. Agentúra Appel Info Work, s.r.o. Bratislava - pomáha uchádzačom o zamestnanie odstraňovať nedostatky vo vystupovaní a v prejave. Prešovský kraj je charakteristický dlhodobo najvyššou mierou nezamestnanosti. V trenčianskom regióne si uchádzači o zamestnanie žiadajú vysoké príjmy. Bratislavčania majú v oblasti sebaprezentácie najväčšie skúsenosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.