Počet záznamov: 1
Trh práce je trh ako každý iný a ľudia sa musia naučiť predávať sa
Názov Trh práce je trh ako každý iný a ľudia sa musia naučiť predávať sa Autorské údaje Štefan Dubaj Autor Dubaj Štefan Zdrojový dokument Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 25 (17. júna 1998), s. 25A. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.5 - Trh práce. Zamestnanosť Heslá trh práce * konkurencia * nezamestnanosť * regióny * Slovensko * Prešov * Trenčín * Bratislava * Appel Info Work, s.r.o. Bratislava Anotácia Fenomén nezamestnanosti sa objavil po zmenách v r. 1989. Nástup konkurencie aj na trh pracovných síl. Agentúra Appel Info Work, s.r.o. Bratislava - pomáha uchádzačom o zamestnanie odstraňovať nedostatky vo vystupovaní a v prejave. Prešovský kraj je charakteristický dlhodobo najvyššou mierou nezamestnanosti. V trenčianskom regióne si uchádzači o zamestnanie žiadajú vysoké príjmy. Bratislavčania majú v oblasti sebaprezentácie najväčšie skúsenosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 21-40
článok
Počet záznamov: 1