Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia firmy holdingového typu
Názov Marketingová stratégia firmy holdingového typu Autorské údaje František Lipták, Štefan Kassay Autor Lipták František Spoluautori Kassay Štefan Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : Časopis pre podnikateľov. Roč. 9, č. 2 (1998), s. 26-27 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 334.78 - Združovanie a organizačné formy v rámci hospodárskej samosprávy Heslá holding * korporácie * stratégia marketingová * vzťahy vlastnícke * manažment * USA * Japonsko * firmy * formy organizačné nadpodnikové * formy podnikov * recenzie Anotácia Recenzia prvej časti publikácie Štefana Kassaya: Tendencie korporačného rozvoja, Vydavateľstvo STRATEG, Bratislava 1998. Publikácia patrí do trojdielneho tematického súboru vydávaného pod názvom: Marketingová stratégia firmy holdingového typu. Obsah jednotlivých kapitol publikácie. Charakteristika podnikov, korporácií či firiem, ich riadenie. Problematika podnikateľskej ekonomiky. Porovnanie japonských a amerických korporácií. Vnútorné usporiadanie firiem. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-5
článok
Počet záznamov: 1