Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia firmy holdingového typu

  1. Názov Marketingová stratégia firmy holdingového typu
    Autorské údajeFrantišek Lipták, Štefan Kassay
    Autor Lipták František
    Spoluautori Kassay Štefan
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : Časopis pre podnikateľov. Roč. 9, č. 2 (1998), s. 26-27
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 334.78 - Združovanie a organizačné formy v rámci hospodárskej samosprávy
    Heslá holding * korporácie * stratégia marketingová * vzťahy vlastnícke * manažment * USA * Japonsko * firmy * formy organizačné nadpodnikové * formy podnikov * recenzie
    AnotáciaRecenzia prvej časti publikácie Štefana Kassaya: Tendencie korporačného rozvoja, Vydavateľstvo STRATEG, Bratislava 1998. Publikácia patrí do trojdielneho tematického súboru vydávaného pod názvom: Marketingová stratégia firmy holdingového typu. Obsah jednotlivých kapitol publikácie. Charakteristika podnikov, korporácií či firiem, ich riadenie. Problematika podnikateľskej ekonomiky. Porovnanie japonských a amerických korporácií. Vnútorné usporiadanie firiem.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.