Počet záznamov: 1  

Vplyv kvality, hodnoty a ceny tovarov na komerčnú úspešnosť podnikateľských subjektov

  1. Názov Vplyv kvality, hodnoty a ceny tovarov na komerčnú úspešnosť podnikateľských subjektov
    Autorské údajeAlena Daňková
    Autor Daňková Alena EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo. Roč. 6, č. 6 (1998), s. 200-201. ISSN 1335-2024
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá kvalita výrobkov * ceny * hodnota tovaru * ceny trhové * užitočnosť výrobkov * podnikatelia * dopyt * ponuka * kategórie ekonomické
    AnotáciaKomerčná úspešnosť podnikateľských subjektov. Cena a hodnota - dva základné atribúty tovaru. Trhová cena je bezprostredne spojená s ponukou a dopytom. Užitočnosť a kvalita tovaru. Kvalita a komerčná úspešnosť tovaru a podnikateľských subjektov na trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.